Polityka Prywatności
Polityka prywatności sklepu www.ifarmer.pl
Spis treści
- Polityka prywatności
- Rodzaje informacji o użytkownikach stron i serwisów internetowych, gromadzonych przez DAMIAN SZMAL PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWO - USŁUGOWE ,,SZMAL''
- Wykorzystanie informacji o użytkownikach stron i serwisów internetowych, gromadzonych przez DAMIAN SZMAL PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWO - USŁUGOWE ,,SZMAL''
- Gromadzenie i przetawarzanie danych Klientów DAMIAN SZMAL PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWO - USŁUGOWE ,,SZMAL''
- Bezpieczeństwo
- Zmiana danych osobowych
1. Polityka Prywatności
- Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje wszystkich klientów DAMIAN SZMAL PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWO - USŁUGOWE ,,SZMAL'', zwanego dalej Przedsiębiorcą. Obowiązuje ona także wszystkich użytkowników korzystających ze stron internetowych, serwisów internetowych Przedsiębiorcy, którzy mogą, ale nie muszą, być klientami Przedsiębiorcy. Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszej Polityki Prywatności, a także z zasadami, obowiązującymi w przypadku korzystania z produktów i usług Przedsiębiorcy.
- Niniejsza Polityka Prywatności zawiera informacje dotyczące sposobu, w jaki Przedsiębiorca przetwarza dane osobowe klientów podczas korzystania ze stron internetowych, serwisów internetowych, produktów i usług Przedsiębiorcy. Niniejsza Polityka Prywatności określa, w jaki sposób Przedsiębiorca wykorzystuje udostępnione przez klientów dane osobowe, po uprzednim powiadomieniu klienta lub uzyskaniu jego zgody, o ile jest to wymagane przez obowiązujące przepisy prawa.
- Niniejsza Polityka Prywatności może ulegać zmianom. Aktualna treść Polityki Prywatności dostępna jest każdorazowo na stronie internetowej www.ifarmer.pl
2. Jakie rodzaje informacji gromadzi firma Przedsiębiorcy.
- Co do zasady, Przedsiębiorca zapewnia użytkownikom możliwość korzystania ze stron internetowych, serwisów internetowych w sposób anonimowy. Jednak w celu skorzystania z niektórych usług może być konieczne np. logowanie lub wypełnienie odpowiedniego formularza oraz podanie danych niezbędnych dla prawidłowego skorzystania z danej usługi. Na przykład, podczas dokonywania zamówienia poprzez sklep internetowy, konieczne jest, oprócz zaakceptowania Regulaminu korzystania ze sklepu internetowego, wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego i podanie danych osobowych.
- Przedsiębiorca gromadzi informacje dotyczące interakcji z poszczególnymi usługami Przedsiębiorcy, w tym logi systemowe zawierające: datę, czas wizyty i IP komputera, z którego nastąpiło połączenie, nazwę domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, informacje na temat statystyki oglądalności strony internetowej, ruchu do i z poszczególnych stron itp.
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) jest P.T.H.U. „Szmal” Damian Szmal , ul. Siewierska 3 Pińczyce (42-350 Koziegłowy).
3. Do czego wykorzystywane są zebrane informacje o użytkownikach witryn
- Przetwarzanie danych, o których mowa w Rozdziale II ust. 2 niniejszej Polityki, jest zanonimizowane i służy celom pomiarowym i ulepszaniu stron i serwisów internetowych oraz usług w nich oferowanych.
- Dane przetwarzane w związku z korzystaniem z podstron stron i serwisów internetowych wykorzystywane są zgodnie z celem ich przeznaczenia, wskazanym w regulaminie lub szczegółowych warunkach świadczenia danej usługi oraz za wyrażeniem odpowiednich zgód przez użytkownika.
- W przypadku zamawiania usług od podmiotów trzecich za pośrednictwem strony www.ifarmer.pl zakres i zasady gromadzenia i przetwarzania danych reguluje regulamin lub szczegółowe warunki świadczenia danej usługi.
- Dane użytkowników sklepu internetowego Przedsiębiorcy wykorzystywane są w celu realizacji zamówienia – dokonania transakcji, w tym pobrania opłaty oraz wysłania zamówionego towaru. Podanie tych danych jest niezbędne dla poprawnej realizacji zamówienia. W tym celu dane mogą być przekazane podmiotom podwykonawczym. Podmioty te nie będą wykorzystywać danych użytkowników strony lub serwisu internetowego w żadnym innym celu.
- Dane udostępnione przez użytkowników stron lub serwisów internetowych, o ile użytkownik uprzednio wyraził zgodę na otrzymywanie korespondencji promocyjnej i/lub wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną od Przedsiębiorcy, mogą być wykorzystywane do prowadzenia działań marketingowych lub promocyjnych. Przedsiębiorca nie udostępnia osobom ani podmiotom trzecim danych osobowych użytkowników, za wyjątkiem sytuacji, w których jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania Umowy, a równocześnie takie udostępnienie pozostaje w zgodzie z przepisami prawa, bądź następuje za wyraźną zgodą użytkownika, a także na żądanie organów uprawnionych w przypadkach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Gromadzenie i przetwarzanie danych klientów Przedsiębiorcy
1. Przedsiębiorca po uzyskaniu zgody klienta będzie gromadzić i przetwarzać dane klientów.
2. Ze względu na charakter świadczonych usług Przedsiębiorca będzie gromadzić i przetwarzać następujące kategorie danych:
nr kategorii | Nazwa kategorii |
1 | informacje marketingowe |
2 | informacje o płatnościach |
3 | dane osobowe Klientów celem realizacji zamówienia (umowy) |
3. Dane wskazane w powyższej tabeli będą przetwarzane w celach poprawy jakości świadczonych usług oraz dostosowania oferty do preferencji i potrzeb klientów.
5. Bezpieczeństwo
- Przedsiębiorca. podejmuje wszelkie uzasadnione działania mające na celu ochronę danych osobowych użytkowników stron internetowych. Oznacza to m.in. utworzenie odpowiednich zasad i procedur służących ograniczeniu do minimum ryzyka nieuprawnionego dostępu do danych użytkowników i ryzyka ich ujawnienia. Informacje przekazywane przez użytkowników stron i serwisów internetowych Przedsiębiorcy przetwarzane i przechowywane są z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa zgodnych z wymogami stawianymi przez obowiązujące przepisy prawa. Przedsiębiorca nie gwarantuje jednak całkowitego wykluczenia ryzyka nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych przez osoby nieupoważnione działające w sposób sprzeczny z prawem. Wszelkie hasła do kont należy przechowywać w bezpiecznym miejscu i nie powinno się ich ujawniać osobom trzecim. Jeśli hasło zostanie wykorzystane w nieuprawniony sposób lub dojdzie do innego zagrożenia bezpieczeństwa, należy natychmiast powiadomić Przedsiębiorcę o takiej sytuacji.
- Fora dyskusyjne i systemy komentarzy dostępne na stronie internetowej Przedsiębiorcy są miejscami publicznymi. Nie należy podawać w nich żadnych informacji, które mogłyby posłużyć do identyfikacji użytkownika lub innych osób. Przedsiębiorca nie odpowiada za ochronę ani bezpieczeństwo informacji podanych w tych miejscach.
6. Zmiana danych osobowych
- Użytkownikom udostępniającym dane osobowe, Przedsiębiorca gwarantuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania. W przypadku serwisów obsługiwanych automatycznie, działania te może wykonać sam użytkownik. W przypadku, gdy nie została udostępniona taka funkcjonalność, wówczas można tego dokonać kontaktując się z Administratorem na adres korespondencyjny Administratora danych, bądź przez formularz kontaktowy znajdujący się pod adresem: www.ifarmer.pl
- W przypadku sklepu internetowego Przedsiębiorcy, po złożeniu przez użytkownika zamówienia, sklep wysyła automatycznie na podany przez użytkownika adres e-mail, wiadomość potwierdzającą przyjęcie złożonego zamówienia.
- Przedsiębiorca może poprosić użytkownika o potwierdzenie jego tożsamości.